بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آقای فتح الله زاده؛پس حق و حقوق باشگاه و سرمربی استقلال چه میشود!؟

http://axgig.com/images/84435435817430852736.jpg

 تسنیم: اما امیر قلعه‌نویی از این توپ‌ها ایراد گرفته و مدیران آل‌اشپورت هم از او شکایت کرده‌اند...
فتح الله زاده:اعتراضی به این نوع حرف‌ها ندارم. قلعه‌نویی نباید افکارش را متوجه این مسائل کرده و اظهار نظر کند. برخی‌ها از این مسئله سوء استفاده و استقلال را وارد حاشیه می‌کنند.
 تسنیم: قلعه‌نویی پس از پایان بازی مقابل داماش از مقداد نجف‌نژاد رئیس هیئت مدیره استقلال تشکر کرد که بابت صحبت‌های علیپور موضع گرفته بود ولی از اینکه کسی از باشگاه استقلال صحبتی درباره حمایت از او انجام نداد ناراحت بود.
فتح الله زاده:امیدوارم همه ما وقتی مصاحبه می‌کنیم اختیارات و وظایف‌مان خود را بدانیم اما آنهایی که آتش‌بیار معرکه شده‌اند نباید کمک کنند دعواهای آنها زیادتر از این شود.
تسنیم: شایعه قهر گوران لاوره و آندرانیک تیموریان به دلیل عدم پرداخت مطالبات مالی چقدر صحت دارد؟
فتح الله زاده:این 2 بازیکن مصدوم بودند و نتوانستند استقلال را در رشت همراهی کنند. شاید لاوره به خاطر پول مسئله‌ای داشته باشد ولی باشگاه نظم و انضباط دارد و ما اصولی داریم که بر اساس آن کار می‌کنیم.
در مورد آندرانیک تیموریان نیز باید بگویم او مصدوم بوده ولی اگر به خاطر عدم پرداخت مطالباتش از من ناراحت باشد حق دارد. 2،3 نفر به من قول داده بودند که پول بدهند ولی زیر قول خود زده‌اند. این مدت هم به تعطیلات عید فطر و بحث رای اعتماد وزیران در مجلس خوردیم که کمی کارها عقب افتاد. آندو استقلالی و باشخصیت است ولی حق دارد از دست من ناراحت باشد. سعی می‌کنم پول این بازیکن را هر چه زودتر بدهم.

بزرگترین پیروزی:آقای فتح الله زاده  موضوع زیبایی را بیان کردید! ""امیدوارم همه ما وقتی مصاحبه می‌کنیم اختیارات و وظایف‌مان خود را بدانیم ""به نظر شما آندو تیموریان و لاوره که به دلیل عدم پرداخت پیش قراردادهایشان با تیم به رشت نرفتند و در دیداری که دست امیر قلعه نویی روی نیمکت تیم  بسته بود و با تنبیه آرش برهانی 6 بازیکن خود را در اختیار نداشت،اگر بازی را واگذار می کرد شما باید پاسخ هواداران را می دادید یا امیر قلعه نویی!؟
حالا چه کسی به وظیفه خود خوب عمل نکرده است!؟مربی را با دست خالی فرستادید رشت و بعد در حاشیه های که برای وی و تیمش از سوی کمیته اخلاق درست کرده اند و  تهمتهای که به وی و باشگاه استقلال از لحاظ حقوقی وارد ساختند را کار آتش بیاران معرکه می پندارید!؟
در مورد توپ ها و البسه های ورزشی بخاطر اینکه مدیر عامل تیم هستید و نباید از اسپانسر آن انتقادی داشته باشید را قبول می کنیم!منتهی دفاع نکردن
از سرمربی تیمتان را کجای دلمان بگذاریم!؟!اینکه حق و حقوق باشگاه ضایع شده،چه میشود!؟
همان حق و حقوقی که شما بابت اهانت نکرده بازیکنی چون جباری به آن،ضایع شده دیدید و وی را بخاطرش کنار گذاشتید!



نظرات شما عزیزان:

Asan Rank
ساعت23:53---25 مرداد 1392
سلام
شما ميتوانيد با استفاده از سيستم پر قدرت ما
بازديد و آمار سايت خود را به چند هزار در روز برسانيد افراد آنلاين خود را به شکل کاملا رويايي افزايش دهيد رنک و رتبه سايت خود را در گوگل و الکسا افزايش دهيد . همه اين خدمات کاملا رايگان!

آسان رنک
http://www.asanrank.ir


فرشاد
ساعت13:10---25 مرداد 1392
عالی بود.عالی...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 5 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,امیر قلعه نویی,علی فتح الله زاده,مشکلات مالی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com